Zarejestruj/Zaloguj   Koszyk (0)
 
Infolinia
pon.- pt. 9:00 do 17:00
Kom. 785 760 335
Tel. (61) 61 070 32
Opłata zgodnie z cennikiem operatora

NEXEN N BLUE ECO AH 01 195/60R15 88 H

Zamów z magazynu - Niemcy
  Chwilowy brak
Zamów z magazynu - Polska
  Chwilowy brak
Zamówienie telefoniczne
 
Jeśli chcesz złożyć zamówienie telefoniczne,
lub zadać pytania dotyczące produktu - zostaw
swój numer kontaktowy. W możliwe najszybszym
czasie skontaktujemy się z Tobą.

Podaj swój numer kontaktowy
Informacje o produkcie
Marka:
NEXEN
Bieżnik:
N BLUE ECO AH 01
Rozmiar:
195/60R15 88 H
Przeznaczenie:
osobowe
Sezon:
letnie  
Uwagi:
Produkt fabrycznie nowy, nie posiada wad
Produkt jest dopuszczony do obrotu w RP
Opinie o sklepie
Zakupy przebiegły bez zastrzeżeń, towar zgodny z ofertą, kontakt ze sprzedającym dobry, informacje na bieżąco podawane na pocztę elektroniczną, opinia dobra.
Marcin Bieńko, Warszawa
Jasny i zrozumiały opis produktów. Konkurencyjne ceny. Bardzo szybka wysyłka, towar zgodny z opisem. Polecam.
Sebastian Hajdrych, Jodłów
Wszystko odbyło się bardzo sprawnie i zgodnie z zamówieniem. Jestem zadowolona z obsługi i dostarczonych opon. Polecam ten sklep.
Grażyna Baranowska, Mierzyn
Etykieta opony

Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego wszystkie opony sprzedawane na terenie Unii Europejskiej od dnia 1 listopada 2012 roku muszą być oznaczone specjalnymi etykietami.

Dzięki nowym unijnym etykietom konsument jest informowany o zużyciu paliwa, przyczepności na mokrej nawierzchni i hałasie toczenia opon.

  Treść ustawy

Produkty podobne

NEXEN

Warunki gwarancji produktu


1. Gwarancji udziela się na 24 miesiące od daty zakupu, lecz nie dłużej niż do momentu zużycia bieżnika, co wykazuje wskaźnik zużycia bieżnika (TWI). Gwarancja obejmuje wyłącznie wady wynikające z winy producenta. Opona jednostronnie lub częściowo zużyta do wartości TWI jest traktowana jako całkowicie zużyta i nie podlega gwarancji.


2. Gwarancją nie są objęte wady spowodowane:


- uszkodzeniem mechanicznym (przebicia, przecięcia),


- nieprawidłową eksploatacją,


- nieprawidłowym montażem,


- złym stanem technicznym pojazdu,


- nieprawidłowym przechowywaniem.


3. Zgłoszenia reklamacji należy dokonać w punkcie zakupu opon. Do towaru będącego przedmiotem reklamacji należy dołączyć dowód zakupu.


4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni od daty dostarczenia wyrobu do punktu sprzedaży.


5. Reklamacja zostanie uznana w każdym przypadku stwierdzenia wady fabrycznej (złe wykonawstwo, wady materiałowe lub wady konstrukcyjne). W przypadku uznania reklamacji kupujący otrzymuje towar wolny od wad lub zwrot środków pieniężnych za zakup towaru.


Firma Interopony Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za straty czasu i niewygody wynikające z przestoju pojazdu oraz inne szkody będące następstwem wady produktu oraz przeprowadzanego procesu reklamacji.